En helt ovanlig lördags kväll


Igår kväll bestämde vi oss, jag och MC att en promenad i stan skulle vara skönt. Först had vi lite svårt att bestämma oss om vi skulle på bio eller bara promenera planlöst. Det blev promenad och en fika. J följde med oss, vilket gjorde det ännu trevligare! Först gick vi till Café 60 som vi vet har öppet sent, men där var det fullt som vanligt. Inne på caféet fick vi tips om två caféer som tydligen har öppet dygnet runt. Så, vi gick till ett av de... Väldigt mysigt men det var mycket folk där med.


Efter fiket var det tid att dra sig hemåt. MC tog tunnelbanan från östermalm medan jag och J fortsatte till bussen på Odenplan. Jag missade näst sista bussen med mindre än fem minuter och fick vänta på nästa, men J var snäll och gjorde mig sällskap som sist. =)


Kommentarer
Postat av: snyggot

naaaaaaaaw (jenkastyle)

2008-04-13 @ 17:40:41
Postat av: Jennifer

HAHA, vadå jenkastyle?! :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback