Kista och stan

Igår hade jag jätte rolig. Satt inte still på hela dagen! Jag älskar sådana dagar. När jag vaknade på morgonen blev jag först utskickad för att köpa bröd så att vi kunde äta frukost, sen fixade jag och mamma oss snabbt och åkte til Kista centrum. Där köpte jag en röd klänning från 365 sunshine och en tröja från Dea (Tantaffär men man kan hitta lite snygga saker ändå).

Sedan åkte jag till stan och träffade Aleks och hennes vän (och min nya vän) Nevena. Hon är två år yngre än oss men det märks inte. Vi letade stövlar och ingen av oss hittade några som vi verkligen gillade. Sedan åkte vi till Odenplan (de orkade inte gå) och fikade på Coffehouse by George. Mums, hallonmuffins och Snowcap.

När vi kom hem till Aleks funderade vi på att hänga med Milli och hennes kompis på bio, men vi kände helt enkelt inte för det.

Nu dricker jag turkiskt kaffe och försöker plugga men något lyckas hela tiden distrahera mig från pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback