En lista. Har aldrig gjort en sån här tidgare :p

Tio första:
Första bästa kompis:
Aleks (och Misa)
Första bil:
Det kunde ha blivit en Fiat 500 men nu får vi se...
Första kärlek:
Första husdjur:
Två undulater
Första semester: Serbien
Första jobb:
Första köpta skiva:
Oj, det var ju jätte länge sedan
Första riktiga kyss: Danijel
Första piercing: Öronen
Första konsert: Zdravko Colic kanske

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Baileys
Sista bilfärd: Till Kista C
Sista filmen du såg:
Sista bubbelbadet:
Juni
Sista spelade cd: Dado Polumenta och Olja Karleusa
Sista gången du grät: Det kommer jag inte ihåg
Sista måltiden: Frukost, två skivor av en valnöt/russin limpa med pålägg :P

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nja, det kan man nästan säga att jag har
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nää
Varit på tv? Inte vad jag vet
Fått ditt hjärta krossat? Nää
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Tror inte det
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Inte personligen men varit närvarande vid ett :P

Sju saker du har på dig:
Strumpor, BH, Trosor, mjukisar, linne, tjocktröja, glasögon

Fyra personer du kan berätta allt för:
Aleks, Vladana, Caroline, Mamma

Tre val:
Svart eller vit? Jag gillar varken eller
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad oftast

Två saker att göra innan du dör:
Resa och bli riktigt kär


En sak du ångrar:
Att jag inte pluggade mer förra året :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback