Att åka eller inte åka till landet

Mina föräldrar har äntligen fattat beslutet. Usch, det låter allvarligt!
Pappa hjälper än vän till oss med att rasera och sätta upp en ny kolonistuga. Därför har vi inte varit på landet några helger. I torsdags trodde jag att vi skulle stanna hemma och då bestämde jag och en kompis (dotter till kolonistuge vännen) att åka in till stan och shoppa imorgon. Senare på kvällen sa mina föräldar att ja vi ska åka till landet.
Det innebar ingen shopping med min Aleks! :( 
För ungefär två timmar sen pratade mina föräldrar och hennes föräldrar och bestämde sigför att arbeta imorgon. Alltså inget landet!

Man kan lätt bli förvirrad av min familj. De påstår att jag inte lyssnar men det är så att de ändrar sig hela tiden!


Ska strax höras med Aleks och bestämma en shopping-"dejt" till imorgon. I övrigt blir det plugg och så ska jag fixa fler inlägg med bilderfrån New York Fashion Week som nu är över. Jag är lite seg, men det är inget nytt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback