Seriösa tankar. Kanske lite för seriösa för att publiceras på bloggen egentligen.

Nu tänker jag för första gången skriva om mina seriösa tankar just nu. Imorgon har min klass livräddning på morgonen vilket innebär att bikini ska användas. Sen vintern förra året har jag gått upp 4-5 kilo. Förut hade jag en kropp liknande en dove modells, tycker jag i alla fall, men nu är jag tjockare. Man kan gömma det ganska väl med kläder men imorgon ska man gå i bikini.
När jag först fick höra om livräddningen tyckte jag det verkligen skulle bli jobbigt. Sen tänkte jag på att min klass består av tjejer som ser mig varje vecka i omklädningsrummet och tre killar varav endast två har idrott. Även om jag gillar dessa två och tjejerna i min klass väldigt mycket bryr jag mig verkligen inte om vad de tycker om mig i bikini. Det känns ändå jobbigt för jag gillar inte att se mig själv i bikini just nu.
Jag har börjat träna de senaste veckorna och slutat dricka läsk. Jag tror att det var läsken som gjorde att jag gick upp i vikt. Under det senaste året har jag druckit mycket mera läsk än jag gjort tidigare. Jag har också satt upp mål för mig själv men vi får se om jag lyckas nå målen. Mitt mål är att gå ner två kilo i månaden. Alltså väga cirka 56 i början av februari. 55-56 är det jag absolut minst får väga, jag vill inte bli för smal! Egentligen vill jag inte bli smal ö.h.t. bara "normal".
Om det är någon som läser det här och inte känner mig... Jag är bara 156cm kort så det är inte få kilon.
Jag kanske kan börja skriva lite om hur det går med min träning och ifall jag går ner några kilon. Nu ska jag dricka kaffe. Under Ugly Betty ikväll ska jag cykla på min motionscykel. Nytta och nöje samtidigt!



image157

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker verkligen inte att det är något du ens borde fundera på!
jag tänkte inte på att "spana in" dig udner livräddningen, men du har verkligen en jättesöt kropp!
Älskar hur du skriver "156 cm kort" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback