Ciao Belli!

Igår kväll hade jag tänkt gå på en koncert. En otrolig sångare och ett jättebra band från forna Jugoslavien skulle spela i Solna hallen. Jag har sett den här sångaren två gånger tidigare och då var det verkligen värt att spendera 250-300 kr på ett se honom. Den här gången gick jag inte eftersom jag inte hade någon att gå med. Tidigare umgicks jag mer med "juggar" och då gick vi alla tillsammans. Jag förstår helt klart mina svenska vänner (haha,  vad larvigt det låter) att de inte vill betala 250kr för att se någon snubbe de aldrig hört talas om och inte förstår vad han sjunger. Jag hade nog inte heller velat göra det!

Kvällen spenderade jag istället med att se på filmen "Allt en tjej vill ha", lyssna på musik och läsa Gossip Girl. Jag bara älskar de böckerna! De är lättlästa och roliga. Man vill ofta gärna vara en del av deras gäng. Vara rik, på i en stor våning i finaste delen av New York och gå och shoppa varje dag, men bara i de dyraste galleriorna.


Nu ska jag börja plugga italienska inför provet imorgon. Jag tror inte att det är så svårt. Jag går ju bara steg 1...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback