Spontant

Tänkte berätta lite om min dag...
 Först var det ju såklart skola, sen när jag var på väg till bussen sa jag först hejdå till mina vänner vid tunnelbanan och fortsatte sen. På väg till bussen kom jag på att jag skulle ringa två kompisar (som går i samma klass i en skola inte långt ifrån min) och se ifall de slutat och vill hitta på något. De svarar att de är på en restaurang där i närheten så jag går dit. Där lunchar de med några från sin klass (Bl.a. några ganska söta killar, särskilt en). De berättar att de planerat att träffa de andra från gamla gänget (JS, EBA, IGCC, SU och jag) så vi går därifrån och möter upp alla.
Vi gick till "Café 60" och satte oss där. när vi gick därifrån så bestämde oss jag och en av tjejerna att vi skulle gå hem... Hon bor i Västra skogen och jag i Frösunda. Ni kan tänka er hur lång tid det tog att ta sig dit från caféet.

Nu är jag hemma och ska fixa en god kycklingsallad till mig och mina föräldrar. Klockan åtta ska jag träffa MoaCaroline och M och se "Music and Lyrics". Den har premiär ikväll.  

Kommentarer
Postat av: Lisa-Märta

Hej! Ska till Sthlm snart och bo i Solna, så jag undrar om du kan rekommendera några bra butiker? Typ grymt bra system med bloggar (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback