Resursdag

Jo, idag är det resursdag på Norra Real. Det betyder oftast att vi är lediga hela dagen men det är en dag för lärarna att göra studiebesök och liknande med eleverna. Min klass var på Medelhavsmuseet med vår latin lärare.
Precis när jag mött MC och J och börjat gå mot museet vände jag mig om och såg någon som jag tyckte jag kände igen (jag var inte säker eftersom hon var långt ifrån och jag hade inte mina glasögon på mig). Det var Jenka som kom gående mot oss klädd alternativt och rufsig i håret. Inte hennes vanliga stil. Hon berättade att även Linda skulle vara klädd så den här dagen. De såg lite häftiga ut, men jag saknade Jenkas stjärna...

På museet var det ganska intressant och jag märkte att det såg helt annorlunda ut än förra gången jag var där. Förra gången jag var där var museet fyllt med finklätt folk. Massor av ambassadörer och liknande. Då firades det att Jugoslavien varit fria från turkarna i 300 år eller något sådant.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sluta mobba min stjärna ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback