Hemma igen

Jag kom ju faktiskt hem redan i söndags. Ganska tidigt på förmiddagen till och med. Jag har inte hunnit skriva något eftersom jag har så mycket att plugga nu och annat på gång. Egentligen borde jag inte skriva nu heller men jag tänkte ta en kort paus. Kommer att somna annars.

I Serbien var det toppen. Jag träffade inte alla vänner jag önskade att träffa. Fanns inte riktigt tid för det eftersom de gick i skolan. Min bästa kompis V träffade jag varje dag. Det blev inte jätte mycket shopping, men lite blev det såklart (Skriver ett "shopping-inlägg" och mer om Serbien-veckan vid ett senare tillfälle). Många av personerna jag umgicks med medan jag var där var förkylda/sjuka så nu är jag också det.

Nu ska jag fortsätta plugga... Imorgon har jag kost-prov. Det skulle ha varit för två veckor sen men blev framflyttat eftersom läraren blev sjuk.
Jag har även en paruppgift att redovisa och lämna in. Just nu är jag lite irreterad eftersom min par-kompis inte mejlar sin del av arbetet till mig, fast vi bestämt att han skulle göra det! Ahh. Hoppas bara att han mejlar innan jag stänger av datorn.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback