Gårdagen - En fartfylld dag

Joo, jag hann faktiskt med väldigt mycket idag. Först var jag ju i skolan, såklart. Hade spanska prov som jag tror gick ganska bra. Det var lite roligt när vi skulle skriva det för först fick vi spanska steg 1 prov (jag går steg 3). Alla såg frågande på varandra, uppgifterna var inte på det vi pluggat på. Läraren bytte prov efter fem minuter och det var inte mer med det. Efter att skolan var slut åkte jag hem och plockade undan lite. Sen åkte jag och tränade (Latinaerobics, Granbacka gym). När jag tillsammans med min mamma var på väg hem ringer A för att säga att hon är på väg till mig så vi plockar upp henne. Vi hyrde "Tjenare kungen" och myste framför tv:n hela kvällen. Pratade om senaste tidens händelser och så. Hon sov över och åkte för någon timma sedan. Vi har det alltid riktigt trevligt. Strax efter att hon åkt från mig ringde hon och vi bestämde att vi ska åka till stan imorgon. Båda är jätte shoppin sugna.

Nu sitter jag och pluggar. Samtidigt gör jag hushållssysslor (Tvättar, stryker, viker, diskar...). Senare ska jag åka och träffa mina vänner. Vi ska ikväll bowla och sedan äta middag. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback