Hemma igen

Har nyss kommit hem från skolan. Hade biologi prov idag. Fy vad jobbigt. Det gick inte super dåligt men det kunde ha gått bättre. Det kan alltid gå bättre.
En av mina lärare stoppade mig i koridoren imorse och sa din uppsats som du mejlade gick inte att öppna. Och även om jag var bland de första att lämna in kändes det klantigt. Jag hade glömt att word-grejer jag skriver med inte går att öppna på alla datorer. Min lärare verkade inte tycka det var något större problem hon bara log.


Dagens outfit:
Mina gamla diesel jeans, Tröj-klänning från Gina Tricot
och mammas gamla örhängen från slutet av 80- talet.
Hade också mina svarta "roots"- stövlar, lila kappa
 från red herring och en väska från fiorelli.
15 januari 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback