OJ...

Jag har ju inte skrivit på jättelänge. Jag har varit upptagen och faktiskt inte heller orkat sitta framför datorn.

Idag slutade jag 14.00, gick med
MC och Jenka till en billig klädaffär som heter "Miller" på odengatan och köpte en söt, röd velour-dress att ha hemma för 300 kr.

Åkte hem en kort stund för att sedan åka till V-skogen för att träna. Hela veckan har jag känt att jag har lust att träna. Körde mixgympa på "Granbacka gym". Riktigt skönt!
Imorgon ska jag nog dit igen för att prova på "Latinaerobics". Det vill säga ifall jag kan röra på mig imorgon. Jag tränar inte alls, har ingen kondition och inga muskler alls. Ska försöka ändra på det...

Nu har jag precis gjort klart min spanska-läxa. Vi skulle skriva om en mormor, morfar, farmor eller farfar. Det kändes svårt i början, men när man kom igång var det ganska lätt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback