Wohoo! Inga läxor till imorgon!

Inatt var jag alltså på lucia-bion. Vi såg tre filmer "We own the night", "Juno" och "Bee Movie". Alla filmerna var ganska bra men "Juno" var min favorit! Jag trodde att jag skulle vara völdigt trött när jag kom till skolan men nej. Jag var hur pigg som helst! Under eftermiddagen började det synas att jag var trött (fast jag inte kände det). Mina ögon är nämligen helt röda!


Ikväll tänker jag bara ta det lugnt, kanske läsa lite och se på tv. Jag kommer antagligen inte att vara vaken särskillt länge. Det är väldigt skönt att jag inte har några läxor till imorgon och det ända jag har kvar att göra till jullovet är en loggbok till aktiekunskapen.


Det är ganska skönt att aktiekunskapen tar slut när den här terminen är slut för jag tycker att det är svårt.
Tyvärr så missar vi två lektioner i veckan då vi får se lite ögongodis. = (


Kommentarer
Postat av: Annie

haha vad menar du med 'ögongodis'? ;P

Postat av: Aleksandra

Svar till Annie: Du vet vad jag menar! :P

2007-12-13 @ 22:41:24
URL: http://aleksandra23.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback