Prinsessan av...

Har hunnit med mycket idag känns det som. Blev hämtad strax efter elva och åkte då till Märsta för att äta lunch med min pappa och hans arbetskamrater. Vi åt på en kinarestaurang. Jag och pappa hade länge pratat om att jag måste smaka sushi. Jag gillar inte varken rökt eller gravad lax men vissa sushi bitar var goda. Och sushi med krabb bitar var faktiskt riktigt goda. Det enda jag märkte med sushi var att man inte kan äta så mycket. Efter några bitar blev jag lätt illamående.


Efter lunchen tog jag tåget till centralen och jag åkte förbi en massa konstiga platser jag aldrig hört talas om. Jag åkte till min kompis där några andra av mina kompisar var + två helt nya människor. De ?två helt nya? var jätte trevliga. Vi hade jätte roligt. Vi bakade cocos-rutor och baklava (d.v.s. vi försökte göra baklava), sjöng Disney-sånger och tittade på ?Pocahontas? .

Var tvungen att lämna gruppen tidigare eftersom jag bestämt mig för att träna. Jag körde aerobics på granbacka gym. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback