Dålig bloggare!

En vecka har alltså gått sean ja skrev sist. Förra vecka gjorde jag några prov och det shoppades väldigt lite. I lördags var jag med min Aleks på bio. Vi såg "en mamma och tre systrar" eller tvärtom. Av någon anledning kunde ingen av oss memorisera ordningen. Den va väldigt bra men jag trodde att det skulle handla mer om alla tre systrar och inte mest om den yngsta.


Idag var jag väldigt trött och när jag skulle stiga upp 06.30 imorse kände jag bara för att låsa in mig själv på mitt rum och inte komma ut på några dagar. Som varje tisdag har jag ungefär två och en halv timmars dans. Imorse hoppades många av oss att läraren inte skulle komma och det gjorde hon inte heller. Hon var sjuk. Nu sitter jag hemma, jag ska snart äta och om en halvtimme måste jag åka. Jag har latin och spanska och sen är jag tillbaka hemma igen. Funderar på att gå och träna ikväll men jag vet inte om jag orkar. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback