Vad tror ni att jag gjorde idag?

Ähh, ni behöver inte gissa. Jag tänker skriva...

Jag vaknade halv nio (m.h.a. väckarklockan) efter 6,5 timmars sömn. Super trött, men det struntade jag i. Pappa och jag hade bestämt att vi skulle åka till stan för lite shopping. Inget speciellt utan bara kolla runt. I alla fall, steg jag upp och tränade 2 pass (mage/rygg och ben)på en gammal workout video, åt frukost och allt såntdär. när pappa senare vaknade halv elva bestämde vi att vi inte skulle till stan. Vi åkte däremot till Solna C för att fixa mina skor. Mina små skor behövde klack-byte och mina stövlar behövde lagas. Jag köpte även färglada
cd-fodral på "Clas Ohlsons" till mina data-skivor. Jag hatar egentligen affären och klagar varje gång mina föräldrar ska dit men man kan hitta ganska bra saker där. För mig var det här en väldigt ovanlig dag. Jag tränar aldrig (fast jag 177 ggr sagt att jag måste).

Nu är jag jätte trött. Snart börjar en musikal på femman som jag tänkt se. Jag ska se den med en kopp kaffe i hasnden och lite julgodis som blivit kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback