Feber och lite till

Jag hade det riktigt jobbigt natten mellan fredag och lördag. Jag lade mig först med lite feber, vaknade mitt i natten med 39 graders feber och vaknade igen innan morgonen. Jippi! Jag känner mig inte dålig annars. Jag hade lite feber igår kväll med, annars har jag lite ont i huvudet och i ögonen faktiskt. Mina ögonlock är helt svullna.

Igår kväll var jag först hemma hos min kompis A som jag inte sett på några veckor. Fick en försenad julklapp och äta goda kakor hennes mamma gjort. Mums!

Senare på kvällen kom min morbror, hans flickvän och flickvännens bror hem till oss. Vi spelade "Fia med knuff" precis som hela julhelgen. Det här spelet var i en ny version där man kunde spela med fyra eller sex spelare. Jag vann första gången och fick vänta i cirka en timme på att de andra skulle bli klara. Andra omgången kom jag trea fast jag hela tiden åkte in. Vi slutade spela vid två i natt och lade oss ganska direkt. En alvedon på 500 mg är lite sövande.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback